Agnes Tan

Tells you everything about Singapore

Welcome to my new blog

How you all like my NEW blog? I am waiting for your comments and susggestion. Also please leave your contact & website, so that I can get back to you. I am also looking for link exchange. Thanks for your support! You can always reach me at agnes80.tan@gmail.com

My Profile My Guide to Singapore Salary & Job
My Old Blog My Guide to Sg Bargain & Events


Search This Blog

Full interview of Wendy Chong Jia Yan 钟佳燕 - Jack Neo & his 11 girls new movie: "Sex not Enough"

Published by Agnes Tan @ Singapore under on Thursday, March 11, 2010

Here is the full interview transcript of Wendy Chong Jia Yan 钟佳燕 on her with Jack Neo. It is in Chinese, some key points are translate in English as follows:

- After they know each another for one month, they have sex.
- That happens in his car, after she visited him for movie shooting.
- They still have sex 5 days before the matter reported in the news.
- Jack Neo wants to break with her after he back from his Italy trip.

大约两个星期后,也就是我们认识的1个月后,我们就发生了第一次的肉体关系。

那次是去片场看他拍戏之后,他送我回家,在他车上,我们就情不自禁的跨越了友谊的界限。

梁智强的车子有窗帘,玻璃窗也是黑色的,所以,我们在里面做什么,都很安全。

但是,完事后,他很小心谨慎,说车里不可以留下头发,椅背的角度也必须调整回去。我看着他当时很熟练的样子,便问他,是不是曾经多次做过这种事。他说不是。

可是,凭着女人的直觉,我并不是太相信他说的话,所以,隔天,我便向他提出‘分手’。

他问我为什么,我说,我觉得他只是跟我玩玩的。

梁智强听后提议说,不如我们试试交往3个月,你看我是怎样的?是不是只要你的身体。

我被他说服了,我们就这样交往下去。那3个月内,我发现,自己真的爱上了梁智强。

“梁智强告诉记者,他一直很想跟我分手,但是,他还记不记得,事发前一晚,他还拥抱着我,对我说爱我?

而且,事发前5天,我们还发生性关系。不过,那也是最后一次了。

梁智强对我态度上的转变,我感觉是在他从意大利回来之后。

在我们热恋之前,他经常问我:如果有一天,你离开我,我该怎么办?

可是,在他的态度转变之后,他却经常问我:你不觉得跟我在一起,没有将来吗?

每次他这么跟我说是,我就告诉他,能走多远就多远,如果有一天,我想结婚了、遇到了心仪的对象,我就走……

Source: Script 1 and Script 2

Well, in the news, it is now reported Jack Neo may have at least 11 girls (I believe this is under estimate, imagine Jack Neo already famous for 11 years, cannot be just 1 year 1 girl right? For sure many girls like to be famous or Fann Wong #2). But who are those 11 girls, seems like there are many version, check out the two versions (chinese and english) at Jack Neo may has 11 scandal girls.

In one particular, is this young France girl...


She says Jack invites her to go hotel within 5 weeks after knowing her, and her mom nearly call the police. And during that time, she just 16!

法国美少女玛依烈

·认识仅5周就约上酒店
·少女的母亲原打算报警

一名法裔美少女再爆料,指自己当年只有16岁,但是,梁智强也不放过她。

法裔美少女玛依烈告诉《新报》,与梁智强第一天见面,梁导就把手靠在她的肩膀上,她当时认为梁导只是想表示友善。不久后,她就获得在电影《爱都爱都》电影里的演出机会。

在2004年11月,电影杀青后的3个月内,当时只有16岁的玛依烈,就接受梁智强的晚餐邀约。

当时,梁智强发送了将近30个简讯,不停的称赞她,还称她“dear”(亲爱的),跟他一贯追求猎物的手法一样,他在简讯中也表示,会让玛依烈签约J Team,并让她在演艺界有很好的发展。
Well, anyway, someone has auto feed the news to a blog at: http://thejackneoscandal.blogspot.com/

But before that, there is this funny movie.. "sex not enough"...

Lets guess, how many girls you think out there be the victims of Jack Neo?

*Update*

1. Also available is Full interview of Jack Neo's wife over phone, where she says she sayang him like a baby!

2. Jack Neo and wife Irene Kng’s press conference on 11 March 2010: video + script

3. Also check out in my old blog the lastest update of Full Collections of ALL 2010 scandals!


Click here for more Singapore Society News

Related Posts by Categories



StubleUpon Digg Delicious Technorati Fark It

1 comments:

AsiaParanormal said... @ March 12, 2010 at 4:04 PM

Remosfully, the scandal incident is true but the video is a hoax, it was a video interviews about his thoughts on the movie, i not stupid. People edit it to scandal interview. You can easily find the original in Youtube by typing CNN Jack Neo and see the full footage not dubbed.

Post a Comment

 

Recent Comments

My Recent Articles

Visit my other blogs?

My old blog is continue updated for the juciest posts of the week:
  Everything about Singapore

You may also like to visit my other blogs:

  Singapore Job & Salary

  Best Bargain in Town


Donations with PayPal

Like my blog? Find the information useful? Thanks in advanced!

Top 5 bargains recommended by me

Top 5 jobs and salary info by me

Top 5 Juciest Posts