Agnes Tan

Tells you everything about Singapore

Welcome to my new blog

How you all like my NEW blog? I am waiting for your comments and susggestion. Also please leave your contact & website, so that I can get back to you. I am also looking for link exchange. Thanks for your support! You can always reach me at agnes80.tan@gmail.com

My Profile My Guide to Singapore Salary & Job
My Old Blog My Guide to Sg Bargain & Events


Search This Blog

Ghost joke and photos

Published by Agnes Tan @ Singapore under on Thursday, September 24, 2009

Now is the 7th month of Lunar calendar, the so called "hungry ghost festival". Anyway, here is a joke and some "ghost" photos...

三个鬼的投诉

有一天他们在逛街的时候遇到了上帝!
他们对上帝说,他们都死得很惨,希望让他们上天堂!
上帝很无奈地说,现在天堂的住户太多,已经爆满。
但现在还有一个名额!你们说吧,看谁死得最惨,就让谁上天堂!

于是,第一个鬼开始说了……

我生前是一个清洁工。工作很辛苦的!从早忙到晚!
有一天,我正在一栋大厦外面擦玻璃!是那种吊在外面的高空危险工作!
在第30多楼!突然,我脚一滑,失足掉下去了!我想,完了!要死了!
但求生本能让我在无意识地乱抓!很幸运地,我抓住了一个阳台的栏杆,
在13楼。我想,有救了!于是想等缓过劲后爬上去!
哪知,突然有人把我的手一揎,我又掉下去了!我想,这下我真的完了!
但是,我命不该决,底下有一个帐篷接住了我,我庆幸前世肯定积了德!
想等缓过劲就下去。谁知,上面掉下来一个冰箱,把我砸死了!

第二个鬼说……

我生前是一个文员。
什么都还好,我有一个老婆,很漂亮。身材很棒!
但就是有点水性扬花。
我有轻微的心脏病。有一天上班忘了带药,我回家去拿。
一进门,看见老婆头发散乱、衣衫不整。肯定有奸夫。
于是我满屋找,厨房也找,厕所也找,都没找到。
到了阳台,我发现有两只手扒在栏杆上,
我想:奸夫!于是把他的手一揎。
心想,13楼!看摔不死你!结果等我一看,居然没死!被帐篷接住了!我着急,于是满屋找,进了厨房,发现冰箱够大,于是把冰箱扔下去。终于把他砸死了!我当时太高兴了!大笑不止。
谁知笑得心肌埂塞,笑死了!


第三个鬼说……

我生前是个小混混,但我没做过什么坏事!
有一天我到一个女性朋友家里晃!
刚刚办完事,她老公突然回了!
我得找地方藏起来。
于是厨房也找,厕所也找,最后发现他们家冰箱挺大的,
于是我就躲进冰箱里去了!
我就不明白,她老公怎么知道我在冰箱里,
他居然把冰箱从13楼给扔下去了!

我就这样连人带冰箱摔死了!


Click here for more Funny stuffs

Related Posts by Categories



StubleUpon Digg Delicious Technorati Fark It

0 comments:

Post a Comment

 

Recent Comments

My Recent Articles

Visit my other blogs?

My old blog is continue updated for the juciest posts of the week:
  Everything about Singapore

You may also like to visit my other blogs:

  Singapore Job & Salary

  Best Bargain in Town


Donations with PayPal

Like my blog? Find the information useful? Thanks in advanced!

Top 5 bargains recommended by me

Top 5 jobs and salary info by me

Top 5 Juciest Posts